Welkom op de gezelligste Jackrussellhussell Forum Website
 
Hallo allemaal!!
Jullie zien het goed, ik zal ook af en toe even een update-je bloggen over hoe alles op het forum eraan toegaat. Waar haal ik toch de inspiratie vandaan?Nou, simpelweg eigenlijk van al diegenen die nooit opgaven, die nog altijd hopen op méér gezelligheid, méér actieve leden etc. Want zoals elk forum, zo loopt het storm, zo kakt het in.. Maar ze krijgen ons er niet onder. Ik laat het verleden het verleden, maar bovenal laat ik het forum mijn hobby zijn. Zal me nooit meer hoeven ergeren dat ik niet kan voldoen aan andermans wensen, dit zou niet nodig moeten zijn als forumbeheerder!Dus met deze site die ik nu bouw starten we overnieuw. De komende tijd gaan we er weer volop tegenaan!En het zou natuurlijk leuk zijn, al jij ook deel uit komt maken van de gezelligheid!! Dus wees welkom! En meld je gezellig aan!







Leave a Reply.

    Author

    Mijn naam is Tamara, dierenliefhebster, mama, verloofde van, eigenaresse van 3 honden, 2 katten en een konijn.

    Archives

    September 2013

    Categories

    Alles