Welkom op de gezelligste Jackrussellhussell Forum Website
 
Foto
Goedemorgen, jeutje het valt nog niet mee om zo een site te maken, want zodra je iets af hebt bedenk je je dat je totaal iets anders ermee wilt...Dus dan ga je dat ook doen.IK denk dat ik er voorlopig nog wel even zoet mee ben.. Naast de website maak ik ook alle banners zelf die jullie op de site zien staan. Ga ik op zoek naar leuke plaatjes om erbij te zetten en bezoek ik meerdere malen per dag het forum om daar ook allemaal foto's weg te halen. Komt meer bij kijken dan je denkt. En heb besloten nergens geen beveiliging op te zetten, als je leuke plaatjes ziet staan neem ze gerust, maar heb wel een beetje respect en eigen originaliteit en kopieer niet mijn volledige site mocht je zelf ook de intentie hebben om een website te beginnen. Dat is zo not done!
©Tammie




Leave a Reply.

    Author

    Mijn naam is Tamara, dierenliefhebster, mama, verloofde van, eigenaresse van 3 honden, 2 katten en een konijn.

    Archives

    September 2013

    Categories

    Alles