Welkom op de gezelligste Jackrussellhussell Forum Website
 
Waar zal ik eens beginnen...
*wauwwwwwwwwwww* laat ik daar eens mee starten..Want wat een geweldige start hebben we gemaakt zeg met zijn allen!! Iedereen is meeverhuisd, en oude leden zien we ook weer mee posten.
Het is dus een succes en wij hopen dat het nu zo ook blijft en dat we in de toekomst uiteraard nog veel meer gezellige leden op het forum zullen krijgen om al onze informatie mee te delen. Langzaamaan vult het forum zich met onderwerpen, maar we beginnen met zijn allen overnieuw, zo doe je het ook echt samen. Ik ga me de komende tijd storten op de promotie voor het forum. Marktplaats is al een feit!!
Enfin, en zo zijn er nog heeeeeeel veeeeeeeeel meer advertentiesites waar ons nieuwe forum een plekje zal gaan krijgen. Ik vind dat heerlijk, kan daar echt een hele dag voor gaan zitten gewoon. Mettertijd weer visitekaartjes doen, maar alles ff rustig aan.. Wij zijn dolblij!!!!!!!!!!! 
©Tammie©



Leave a Reply.

    Author

    Mijn naam is Tamara, dierenliefhebster, mama, verloofde van, eigenaresse van 3 honden, 2 katten en een konijn.

    Archives

    September 2013

    Categories

    Alles